Back to Home

Artikel Seterusnya

Sedang merangka thema untuk photo-blog

Anak » Blogger | 09 Jan 2012 | 25

┬áMasih tak siap lagi. Sekarang ni kalau ade masa aku buat skit demi sikit. Tak larat nak kejar semua mende nak buat dalam satu masa. So sekarang ni aku jadikan […]

Belum sempat nak panas 2012, dah dapat dugaan pertama

Anak » Motivasi Diri | 03 Jan 2012 | 14

Ini lah orang kata bersusah dahulu… bersenang-lenang belum tentu. Tapi tak baik… tak baik salahkan ketentuan Tuhan. Sambutan malam tahun baru 2012 untuk aku dimulakan dengan kereta breakdown. Malam tu […]

Ini kesoh kawe denge McDonalds

Fotografi » Motivasi Diri | 31 Dec 2011 | 16

Dok mari dari pagi, aku nok ngamuk doh pasal McDeliveri koya kat aku. Skare ni perut doh kenye. Dop jadi nok maroh doh. Kalau ikut nok marok… buleh keluo sumpoh […]

Artikel Terdahulu

« Artikel Terkini »
« Artikel Terdahulu »

Carian

SPONSOR!



Google PageRank Checker

Komen Terkini

Pilihan Kategori

Tema "FOTOBesar" ini telah direka oleh AI MEDIA NETWORK untuk AzmanIshak.Com © 2013