Back to Home

Artikel Seterusnya

Thank you for your submission

Blogger » Motivasi Diri | 25 Apr 2012 | 4

Atas nasihat abang @ZamFoto, maka aku beranikan diri jugak untuk daftarkan diri kat ShutterStock. Cuba je la dulu kan. Kalau kene rejek pon, tadek masalah sebab permohonan semua online. Abang […]

Kembara ke dunia macro versi ketiga – Edisi alam sekitar

Fotografi | 24 Apr 2012 | 11

Baru-baru ni aku ade main gambar macro. Tapi tu semua berkisar pada papan elektronik. Lepas tu aku menggayakan imaginasi aku untuk gambar tersebut. Walaupon rasa macam best.. tapi masih jugak […]

Peluang menjadi Fotografer Pra Perkahwinan – Gurun Kedah

Anak » Fotografi | 23 Apr 2012 | 11

Alhamdulillah, akhirnya segala kata dah terikat janji. Akhirnya pada hari Sabtu yang lepas, akak ipaq aku dah ade orang masuk meminang. Kami sekeluarga rasa lapang dada. Masa aku bertunang dulu, […]

Artikel Terdahulu

« Artikel Terkini »
« Artikel Terdahulu »

Carian

SPONSOR!


Google PageRank Checker

Komen Terkini

Pilihan Kategori

Tema "FOTOBesar" ini telah direka oleh AI MEDIA NETWORK untuk AzmanIshak.Com © 2013