Alas perut kejap…

Live Update : 29 Aug ’09, 7.47pm MYT PST Author : Muhamad Azman Ishak – Dari lensa Nokia N95. Hadoi aih…. Kesian… Tunggu je la eh apa kesah sebenarnye! Link to this post!

Bosan gila menunggu beb

Live Update : 29 Aug ’09, 7.23pm MYT PST Author : Muhamad Azman Ishak – Dari lensa Nokia N95. Ada sedikit salah paham dimane organizer kami tersekat dalam kesesakan lalu lintas. Disebabkan kelewatan ni, kiranya kami tunggu jugak sampai mereka selesai. P/S : Uh… Ada sikit rasa kecewa! Aku sampai awai gile. Fuh… Sabar, puasa! […]

Roslan malu2 kucing.

Live Update : 29 Aug ’09, 6.31pm MYT PST Author : Muhamad Azman Ishak – Dari lensa Nokia N95. Yesser, sekarang ni kami semua tengah menunggu organizer. Adoi ar… Komunity dah sampai, tapi orggnizer tak muncul-muncul. Hahaha… Sapa yang ada sekarang ni? Aku, Roslan, Dj Luth, dan Anarm…. Bosan weh menunggu…. Link to this post!

Dugaan oh dugaan.

Live Update : 29 Aug ’09, 12.44pm MYT PST Author : Muhamad Azman Ishak – Dari lensa Nokia N95. Erm, tengok jam.. Nampak awai lagi nak berbuka. Tapi perut lapaq bukan main. Haha mengalahkan budak skolah darjah satu. Perghh… Tengok pulak deretan air jus ni, mula semua sendi-sendi jadi goyang. Sabor bro… Petang ni kita […]

Ngeteh Malam Puasa

Live Update : 29 Aug ’09, 12.00am MYT PST Author : Muhamad Azman Ishak – Dari lensa Nokia N95. Malam ni aku tengah ngeteh dengan geng-geng otai blogger. Sekarang ni, aku dengan aeropama.com sedang menunggu lagi dua orang taiko si Life4hire sama NoktahHITAM. P/S : Ramai sungguh kat Lotus Jalan Ampang malam ni. Mai la […]

Berbuka di Sala Cafe

Live Update : 28 Aug ’09, 8.31pm MYT PST Author : Muhamad Azman Ishak – Dari lensa Nokia N95. Hah! Hari ni salah timing berbuka pulak. Alasan pada kali ni adalah LAMBAT. Full stop. Tak nak bertekak sapa yang salah. Hahaha… Bila dah lambat ni, nak makan siakap pun stim pun tak da stim… P/S […]

Wangsa Maju : Salam Sahur Semua

Live Update : 28 Aug ’09, 4.48am MYT PST Author : Muhamad Azman Ishak – Dari lensa Nokia N95. Sahur ni pekene Siakap Tiga Rasa pulak… Pergh… Alhamdulillah syukur. Kali ni boss taja. Hahaha… Apa lagi… Belasah je la.. Kerja pun dah siap, hati pun dah lega. Malam besok dah tak payah overnight dah. Rasenye […]

Selamat Bersahur Semua.

Live Update : 27 Aug ’09, 4.30am MYT PST Author : Muhamad Azman Ishak – Dari lensa Nokia N95. Sahur pada hari ni di Kampung Baru. Aku dan kengkawan yang kene kerja macam "kerbau bajak sawah" ada dalam enam orang. Penat tak terkata nak menyiapkan teratak daripada buluh. P/S : Tak ramai pulak orang kat […]

Buluh Oh Buluh

Live Update : 27 Aug ’09, 1.44am MYT PST Author : Muhamad Azman Ishak – Dari lensa Nokia N95. Fuh… Penat ya amat untuk menjayakan projek decoration untuk Hari Raya dan Merdeka. Mujur aku ditemani rakan-rakan setugas. Jari jemari aku dah abis terbelah. Tak larat dah nak potong dengan main buluh. Sekarang ni dok jadi […]

Google Sketch dan batang buluh.

Live Update : 26 Aug ’09, 5.09pm MYT PST Author : Muhamad Azman Ishak – Dari lensa Nokia N95. Bapak ar kija menyusahkan aku. Nak kene setup decoration untuk hari raya la pulak. Dah la leceh, tema tahun ni "Raya & Merdeka". Mujur la bab buluh ni, kawan aku dah setel siap-siap. Malam ni, aku […]

NoktahHitam Cube Live Blogging

Live Update : 25 Aug ’09, 11.18pm MYT PST Author : Muhamad Azman Ishak – Dari lensa Nokia N95. Hohoho. Dah la tak pergi terawih, lepak kat mamak plak tu. Haish… Apa nak jadi dengan anak muda sekarang. Tak pe, esok kita ramai2 kita penuhkan saf depan. Hohoho. P/S : Entri kali ni ditulis sendiri […]

Mari berterawikh bersama NoktahHITAM

Live Update : 25 Aug ’09, 10.38pm MYT PST Author : Muhamad Azman Ishak – Dari lensa Nokia N95. Hahaha…. Malam ni belajar CSS dengan NoktahHITAM. Memang haram tak paham apa pun. Eddie kata, aku paham yang basic-basic sudah. Sebenarnya aku ada masalah dengan themes eGALLERY Premium. Mintak tolong Eddie je bagi setel… Zaaazzss P/S […]