13 Comments

  1. namia
    11/12/2013 @ 1:42 am

    best kan tempat nie .. terasa nk g lagik .. kalau honeymoon sini pun ok jugak hahahah sunyi je tempat

    Reply

  2. hazman aka species1980
    22/11/2013 @ 3:51 pm

    Kalau kek or pavlova tu mesti si Azmanisma bawak kan… dan bila tengok gambar nie baru perasan lengan bro halus siot kulit…macam model losyen…. Laariiikk
    hazman aka species1980´s last blog post ..Blog Makanan SEDAP di MAHAMAHU.COMMy Profile

    Reply

  3. titan
    21/11/2013 @ 11:57 pm

    2 spiderkid detected.
    titan´s last blog post ..Macam cantik jer, macam comel jer – Syasya Solero.My Profile

    Reply

  4. Hairul Azni
    20/11/2013 @ 4:38 pm

    Macam best je lokasi percutian ni..hotel pun nampak bersih dan kemas..
    Hairul Azni´s last blog post ..Sejak Dah Lama Bercuti!My Profile

    Reply

  5. sukma
    19/11/2013 @ 12:56 pm

    puas tengok gambar besau-besau nie….menarik sangat……sharp yang cantik…
    sukma´s last blog post ..Lagu Villa Nabila VS Cinta Untuk NabilaMy Profile

    Reply

  6. blogger lelaki
    18/11/2013 @ 10:53 am

    suka layan gambarnya..walaupun lmbt loading..sbb tenet slow..menarik gmabarnya
    blogger lelaki´s last blog post ..3 Juta Dollar Dalam Masa 4 HariMy Profile

    Reply

  7. akubiomed
    17/11/2013 @ 8:57 am

    Tidak ada hari famili dianjurkan?
    akubiomed´s last blog post ..Cuci mata di KL International Motor Show 2013My Profile

    Reply

  8. Mus
    17/11/2013 @ 8:37 am

    Bestnya dapat bercuti bersama kawan-kawan..
    Mus´s last blog post ..50% Discount for Sony Alpha NEX-5T Mirrorless Digital Camera (Malaysia) – RM1,750.00My Profile

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge