8 Comments

  1. ravi
    01/05/2013 @ 4:04 pm

    sebernarnya apa paras ketinggian gunung jerai dan berapa kilometrenya???????????
    Susah

    Reply

  2. Mus
    29/11/2012 @ 9:06 am

    gambar memang lawa..
    Mus´s last blog post ..Warna-Warni Gambar Di Tamu Besar Kota Belud 2012My Profile

    Reply

  3. Cikgu Hairul
    05/11/2012 @ 11:20 am

    Mencabar tak naik gunung naik keta? Lagi2 kat kona maut atas gunung tu. silap haribulan ke bawah la jawabnya.
    Cikgu Hairul´s last blog post ..Ujian datang lagiMy Profile

    Reply

  4. Anarm
    03/11/2012 @ 11:30 am

    aku pun ingat naik gunung tu kena mendaki.. LOL.. rasa macam dok dalam flight plak tengok pemandangan tu.. kecik je..
    Anarm´s last blog post ..Sarapan Minuman SejukMy Profile

    Reply

  5. MyJourneyMyPhoto
    31/10/2012 @ 4:57 pm

    tak kan sekepiang je gambaqnya 😛
    nampak sempoi gak pemandangan dari puncak gunung jerai ni.. harus pergi shoot ni 🙂
    MyJourneyMyPhoto´s last blog post ..My Journey : Kuala Rompin, PahangMy Profile

    Reply

    • Muhamad Azman Ishak
      31/10/2012 @ 4:59 pm

      HAHAHA… kasik sekeping la dulu bro. buat warm-up. yang lain akan menyusul nanti

      p/s: best bro naik atas. jakun dengan keindahan alam seketika masa kat situ.

      Reply

  6. MyJourneyMyPhoto
    31/10/2012 @ 4:55 pm

    Saya telah membaca post ini.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge