18 Comments

  1. puanbee
    16/03/2016 @ 7:35 pm

    sesja google pasal lense ni .. sampai ke sini ..cantiknya gambar .. begitu gigih sekali

    Reply

  2. wildan
    18/03/2015 @ 2:27 pm

    Cantik-cantik sekali,, saya taklah bisa.
    wildan´s last blog post ..Perbaikan Kulit Malam HariMy Profile

    Reply

  3. AI MEDIA NETWORK
    06/08/2013 @ 4:44 am

    […] NOTA: Lagi koleksi boleh didapati di sini. […]

    Reply

  4. Fotografi : Koleksi titisan air | AI MEDIA NETWORK
    07/01/2013 @ 2:17 am

    […] NOTA: Lagi koleksi boleh didapati di sini. […]

    Reply

  5. Mus
    18/12/2012 @ 2:11 am

    pasti banyak masa digunakan mengambil gambar tersebut..
    Mus´s last blog post ..Berhujung Minggu Di Taman Rekreasi Air Masjid Bandaraya Kota KinabaluMy Profile

    Reply

    • Muhamad Azman Ishak
      19/12/2012 @ 12:34 am

      memang lame pon duduk dalam bilik air semata mata nak ambik gambar ni. setiap satu bukan terus jadi. kadang-kadang air belum jatuh dah tangkap.

      Reply

  6. cmratu
    10/12/2012 @ 11:10 am

    cantik.. dah lama teringin nak buat.. 🙂
    cmratu´s last blog post ..Hiasan atas meja makanMy Profile

    Reply

    • Muhamad Azman Ishak
      11/12/2012 @ 6:36 pm

      nanti kalau buat boleh saya terjah ke blog bro plak ye. jangan lupe mention kat FB. tq

      Reply

  7. UpProfits
    10/12/2012 @ 11:01 am

    Bestnyer ada DSLR..cantik gambar tuh.. 😉
    UpProfits´s last blog post ..Cara Memohon PR1MA OnlineMy Profile

    Reply

    • Muhamad Azman Ishak
      11/12/2012 @ 6:36 pm

      nanti dah ade dSLR, mula la nak kata: bestnye ade henpon Galaxy S3. Kamera dia sungguh laju… hehehehe

      Reply

  8. wazy
    10/12/2012 @ 10:53 am

    Serius cantik-cantik semua gambar titisan air ni bro
    wazy´s last blog post ..Rahsia KehidupanMy Profile

    Reply

    • Muhamad Azman Ishak
      11/12/2012 @ 6:37 pm

      Wazy, terima kasih sebab menjadi supporter kat blog ni sejak sekian lame. terharu betoi!

      Reply

  9. sha
    10/12/2012 @ 10:46 am

    serius cantik dan awesome !!!!!
    sha´s last blog post ..iPhone 5 Gadget ImpianMy Profile

    Reply

  10. Hafizul
    10/12/2012 @ 10:28 am

    Adoii..serius sangat cantik dan unik..terasa jugak nak jadi mcm bro ni..haha
    Hafizul´s last blog post ..iPhone 5 Gadget Impian – Please Vote Me!!!My Profile

    Reply

    • Muhamad Azman Ishak
      11/12/2012 @ 6:39 pm

      haper lagi… sila la capai kamera tu… tadah air.. dan terus snap. hehehehe! nanti dah siap process, jangan lupe tag ye!

      Reply

  11. yanmie
    10/12/2012 @ 10:23 am

    Salam,

    Perghhhh meleleh tengok hahahhaaa, tunggu ler dah beranak nanti kang ku pegang semula dslr tu, sekarang ni xlarat nak pegang, berat kekekeke
    yanmie´s last blog post ..Minum Air Kelapa Muda Semasa MengandungMy Profile

    Reply

    • Muhamad Azman Ishak
      11/12/2012 @ 6:40 pm

      kekekeke… sabor je la mak buyong sorang ni, ade gak keinginan di hati tu. focus pada beranak la. rilek2 lite2. jangan buat kerja berat. hehehe… jangan marah… larikkk!

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge