24 Comments

  1. ehsan
    09/06/2010 @ 8:14 pm

    :sembang: ermmm….sy ada pandangan, sekiranya kasut\baju lurang ade kalimah allah or muhammad pakai jer… tp j~ngan korang niat hndk m~ngeji nama allah…tgk niat lah…kang kaki korang kene paku, menangis…niat utk keselesaan k….or tutup aurat…

    ader orang ckp, dajal 😈 yg buat semua ni m~lalui manusia, israel, dn cam2 lagi……

    sampai sini jelah ..salam….. :bye: 😥 :sengeh: 😉 GOOd LUck FOR peNUliS ArtIKel…

    Reply

  2. kang nasir
    17/05/2010 @ 5:17 pm

    Bila difikirkan.
    mereka seolah anggap islam bahan mainan bagi mereka,
    lihat sajalah ditimur tengah.
    tapi malangnya,
    antara kita juga sering bertelagah kerana kuasa & tamak haloba,
    lihat sahaja di negara kita & di timur tengah.

    lebih menyedihkan…
    ada antara kaum hawa yg memang suka menjadikan dirinya mangsa permainan mereka,
    bahkan mereka setia menanti pemangsa.

    http://www.facebook.com/photo.php?pid=197344&id=100000593476149&comments=&alert=#!/photo.php?pid=329044&id=100000120210900
    .-= kang nasir entri terkini blog ..Welcome to FeedBurner =-.

    Reply

  3. afifa
    25/02/2010 @ 11:53 pm

    juz nak tnya.. sama x dgn kes kita.. td masa lipat baju yg bru di amik kat ampaian, kita tkejut tgk slh satu bju kta ada klmh Allah, b4 diz xda pun.. cuz tu mmg bju fav kita.. n kita salu guna~ plus bju tu tak berlengan. so, apa ptt kita buat dgn bju tu?

    Reply

    • Azman Ishak
      26/02/2010 @ 1:07 am

      saya nasihatkan, baju tersebut eloklah jangan dipakai. simpan ditempat yang elok. sekiranya kamu bercadang tidak menggunakannya lagi, dan bercadang untuk membuang, saya rasa elok potong dulu kalimah tersebuh untuk disimpan ditempat yang selamat. seeloknya diletakkan dalam lipatan Al-Quran. Kebiasaannya Al-Quran kita simpan ditempat yang tinggi supaya tidak dilangkah atau terpijak. Itu pandangan saya.

      Reply

  4. Kill-Vearn
    25/10/2009 @ 11:23 pm

    hohoho… amat siot barangsiapa yg reka ni… kalo jumpa dia kompom aku parangkan aje lehernya…

    Reply

  5. nikillas
    22/10/2009 @ 10:06 pm

    BAN..!!! ini tidak patut.. haish.. dah la jenama tak glemer pun.. ada hati.. ceeh..!!

    Reply

  6. Zala Wajik
    22/10/2009 @ 9:50 pm

    Astagfirullahhal azim….

    Mujurlah aku pakai sandal yang plain hitam.

    Semakin kejam musuh-musuh Islam ni..
    kita perlu sebarkan hal ini =.=

    Reply

  7. haritz
    22/10/2009 @ 6:20 pm

    mmg kalau boleh kita nak muliakan Tuhan dan Rasul tp dah tak tau nak buat camner. Kalau kita terinaya maka setiap langkah itu pahala. Nampak tak ,dalam logo singa tu pun nampak Allah dan Muhammad tak boleh terpisah sentiasa bersatu (ini Tasauf dan Tariqat sorry kalau lari tajuk skit)

    Reply

  8. luthtextile
    22/10/2009 @ 4:43 pm

    adoi.. :wtf: :wtf: tula.. nak beli kasut kena la belek dulu

    Reply

  9. hanc
    22/10/2009 @ 4:08 pm

    ya Allah~~ tu la kadang2 ada yang leka.. tapi tak semua kite mampu jaga. rasanyer nak je tegur smua. tgk2 baju yang di beli. kasut yang di beli.. tapi kadang2 ada gak yang sengaja membeli~~

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge