24 Comments

  1. Kujie
    23/04/2010 @ 8:33 am

    tengok video tu, rasa pula baby dok gerak2 dlm perut ni
    aduhai..rupanya cik intan tu dah 11 tahun..hahaha
    .-= Kujie entri terkini blog ..Blog-ping Aggregator Selain Geng Blogger =-.

    Reply

    • Azman Ishak
      26/04/2010 @ 11:45 pm

      keh keh keh… takkan dah besar pon
      dok gerak kat perut mama dia?
      hehehe… best betoi ada mama!

      P/S: tak rasa mama/mak belai dari kecik. :nanges:

      Reply

  2. Azman Ishak
    21/04/2010 @ 10:30 pm

    insyaallah bro… nanti suh dia amalkan ye.. kopi radix? bagus ke utk
    pompuan??? erm… setau aku utk laki je.. hehe.. aku ni kureng ilmu.
    nak kene banyakkn membaca. :sengeh:

    Reply

    • Syafrizal
      21/04/2010 @ 11:47 pm

      Ish HPA keluarkan kopi radix tu untuk semua golongan.. budak umur 2 tahun abis susu pun amalkan… mmg banyak testimoni.. siap ada kakak tu pegang anak dia cakap sendiri kat aku… amalkan kopi radix sebelum dan selepas melahirkan anak.. ada testimoni lain plak.. abg tu citer masa kursus herba.. adik dia amalkan kopi radix masa mengandung dan selepas melahirkan anak rasa ceria je… takde nak stress ke apa ke…

      Reply

      • Azman Ishak
        26/04/2010 @ 11:44 pm

        waa…. nak suh wife aku amalkan minum kopi ni la.
        erk.. caffein tak memudaratkan baby ke?
        *tetibe aku jadi benak pasal kopi neh* :hehe:

        Reply

        • Azman Ishak
          27/04/2010 @ 6:10 pm

          huhuh… banyak info weh aku dapat weh.. thanks bro! :bangge:

          Reply

    • Syafrizal
      21/04/2010 @ 11:50 pm

      Amalkan sekali Evergreen Centella (Spirulina campur pegaga), Mega-3 kapsul untuk bina IQ anak ko, dan EQ Minda untuk memudahkan bersalin… Insya Allah..

      Reply

      • Azman Ishak
        26/04/2010 @ 11:44 pm

        terima kasih atas info bro.. insyaallah aku akan usaha
        perkara nih. :bangge:

        Reply

  3. Mus
    20/04/2010 @ 9:42 am

    alhamdulillah kerana baby sihat..
    aku pulak baru dapat baby..
    .-= Mus entri terkini blog ..Pengalaman Menemani Isteri Bersalin =-.

    Reply

    • Azman Ishak
      21/04/2010 @ 10:30 pm

      baru dapat baby? wow tahniahhhh :sengeh:

      Reply

  4. Luth Textile
    19/04/2010 @ 10:39 am

    bapak! bapak! tunggu ye..
    nanti anak nak keluar tau! :gile: :gile: :gile: :gile:

    Reply

    • Azman Ishak
      19/04/2010 @ 9:32 pm

      hish… hang tu bila nak kawen? :lawak-gile:

      Reply

  5. mijie
    18/04/2010 @ 10:40 pm

    wah seronoknya dapat tgk video tu, sy pun sampai skrg simpan lagi video masa scan org rumah sy dulu, tapi belum upload lagi ke youtube sbb internet kat malaysia ni terlampau laju, yer terima kasih TM kerana memberi smgt satu malaysia

    oh ya, skrg ni anak saya dah berumur 6 bulan
    .-= mijie entri terkini blog ..Jadikan Hosting berbayar anda percuma =-.

    Reply

    • Azman Ishak
      19/04/2010 @ 9:31 pm

      erm.. bro… ni first time. memang jakun la… hahah
      anak kita kan.. mesti kita nak tau ok ke tak.. ape pon syukur.

      P/S: internet malaysia ni tak bleh nak proud sangat. kekadang
      ok kekadang ke longkang. tapi banyak ke longkang dari
      yang ok nye~

      P/S: anak saya pon dah 6 bulan jugak.. tapi dalam perut lagi. :lawak-gile:

      Reply

  6. zikr
    17/04/2010 @ 6:43 pm

    wahh… nie betul ke video nie… tahniah bro… nanti dah lahir jangan lupa bagitau k bro 🙂 amin..
    .-= zikr entri terkini blog ..Petua awet muda bagi lelaki =-.

    Reply

    • Azman Ishak
      19/04/2010 @ 9:26 pm

      betoi la ni. nasib la doktor tak marah aku amik video.
      dah la bilik gelap dowh.

      Reply

  7. sangilapi
    17/04/2010 @ 11:55 am

    salam singgah

    sampai bila nasib pengguna internet di malaysia ni akan terbela? bayar dah le mahal,servis amat mendukacitakan :tention:

    usia baby berape bulan tu ?
    .-= sangilapi entri terkini blog ..renungan bersama =-.

    Reply

    • Azman Ishak
      19/04/2010 @ 9:25 pm

      salam kembali.

      nasib pengguna internet malaysia ni macam ni la.
      lagi rasuah… lagi la teruk… tak dinafikan. rasuah
      punca utama internet kita merundum.

      P/S: baby berusia 5 bulan.

      Reply

    • Azizuan
      22/04/2010 @ 10:22 pm

      haha..biasa la..lembab tuh dah jadi benda normal..sebab tuh banyak buang masa mengadap tenet..lepas tuh kecoh plak internet melalaikan..pelik!
      .-= Azizuan entri terkini blog ..Cross Browser Testing Dengan Browsershot =-.

      Reply

      • Azman Ishak
        27/04/2010 @ 6:09 pm

        internet lembap melalaikan… :lawak-gile:

        Reply

  8. wazy
    17/04/2010 @ 10:39 am

    Tahniah la bro sebab dah dapat upload video ni
    .-= wazy entri terkini blog ..Cerita Lawak Untuk Hilangkan Tension Bekerja =-.

    Reply

    • Azman Ishak
      19/04/2010 @ 9:20 pm

      masa ISP lama dulu memang tak merasa la jawapnye.
      download boleh.. tapi upload gagal~ :tention:

      Reply

  9. Nadri
    17/04/2010 @ 10:33 am

    suspen sungguh..ingat baby dah selamat dilahirkan..

    p/s: biz yg dimonopoli mmg hampeh servisnya..
    .-= Nadri entri terkini blog ..Amaran Daripada PETRONAS =-.

    Reply

    • Azman Ishak
      19/04/2010 @ 9:16 pm

      hehehe… blom lagi. hari tuh nak upload.
      tapi internet macam siot je. so tangguhkan
      je dalam draft. semenjak sekarang ni, dah tak
      heran lagi… semua boleh buat :sengeh:

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge