17 Comments

  1. Piratz
    18/12/2010 @ 2:06 pm

    takpe.. no plat dah dapat… haha…

    Reply

  2. wazy
    18/12/2010 @ 1:59 pm

    bila terbaca entri bro ni
    dulu ade jugak la tak perasan lesen dah tamat tempoh
    nasib baik sempat renew
    .-= wazy entri terkini blog ..E-Book Rahsia Adsense =-.

    Reply

  3. Bang Iwan
    18/12/2010 @ 11:50 am

    Kalau banyak jalan kaki… khan jadinya sehat Bro..

    Reply

    • Azman Ishak
      18/12/2010 @ 12:17 pm

      ia benar sihat. masalahnya sudah lama tak jalan kaki dalam perjalanan agak jauh sebegitu. badan ku semakin malas bekerja keras :lawak-gile:

      Reply

      • Bang Iwan
        18/12/2010 @ 12:46 pm

        Saya juga setiap hari jalan kaki ke tempat tugas Bro..

        Reply

        • Bang Iwan
          18/12/2010 @ 12:47 pm

          Yah…. karena memang belum memiliki kereta.

          Reply

          • Azman Ishak
            18/12/2010 @ 1:28 pm

            setiap hari jalan kaki ke tempat tugas? waa…. betoi-betoi eksesais ni. 😀 insyaallah… diizinkan tuhan.. nanti bang iwan pon akan memiliki kereta sendiri. amin~

            Reply

  4. Bang Iwan
    18/12/2010 @ 11:47 am

    Mumpung lagi ada waktu berekat sikit…
    Salam hangat dari Indonesia.

    Reply

    • Azman Ishak
      18/12/2010 @ 12:16 pm

      Salam hangat kembali dan salam perkenalan dari penulis Malaysia. NICE! :sengeh:
      p/s: lama sudah ku tak pergi ke batam, jakarta dengan surabaya. bila agaknya dapat peluang ke sana lagi.

      Reply

  5. Bang Iwan
    18/12/2010 @ 11:46 am

    Mampir pagi silaturahmi…

    Reply

  6. techtalk res-q
    17/12/2010 @ 4:44 pm

    ni namanya sudah jatuh ditimpa escalator.. nasib polis tak saman pasal lesen mati :lawak:
    .-= techtalk res-q entri terkini blog ..Notebook dengan Chrome OS dari Google – Google Chrome Cr-48 =-.

    Reply

    • Azman Ishak
      18/12/2010 @ 12:14 pm

      berat dowh esclator. carik la yang ringat skit.

      Reply

  7. mijie
    17/12/2010 @ 2:15 pm

    nasib baik polis tu sangat baik, em mcm mana tu lesen dah mati tak perasan, hehe
    .-= mijie entri terkini blog ..Jem di Kuala Lumpur itu biasa =-.

    Reply

    • Azman Ishak
      18/12/2010 @ 12:14 pm

      tak… aku ni memang jarang check. dulu renew 2 tahun sekali. now lepas kawin buat setahun sekali. tu yang lupe tu..

      Reply

  8. Kujie
    17/12/2010 @ 1:56 pm

    hadoiiii………….. bila lesen tu mati?
    hari ni juga ke?
    .-= Kujie entri terkini blog ..Blogger Cap Ibu Dan Anak =-.

    Reply

    • Azman Ishak
      18/12/2010 @ 12:13 pm

      lesen mati 13hb. memang terang-terang dah tamat tempon. masa 14hb pernah kene tahan dengan polis. pon tak perasan jugak lesen dah mati. hahaha… patut la.. tapi polis tu tak kate pon ape-ape :lawak-gile:

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge