35 Comments

  1. Blog Carnival: Wimax | technology software gadget mobile blackberry
    05/07/2009 @ 10:27 pm

    […] Sa&#109&#115ung SWD-&#77100D &#77ID handl&#101d at &#77W&#67 at Sa&#109&#115ung &#67&#101ntralDikala WiMax Do&#119&#110 | Azma&#110Ishak.&#67om&#80er&#99h

    Reply

  2. amerwafiy
    03/07/2009 @ 7:33 pm

    wimax down xpe lagi
    bila berok buat hal jadi macam ni

    http://www.speedtest.net/result/509271673.png

    Reply

  3. Chempaka
    20/06/2009 @ 9:57 am

    Hahaha… Mau gelak dulu… Kalau ko sakit jiwa online pakai pda, aku ni sakit apa plak sbb pakai hp biasa je… Skrin hp pun lg kecik dr pda ko tu… Hehe… Tp kan setelah lama on9 pki hp ni aku mcm dh xbiasa on9 pki pc. Mcm blur je nak buat apa… Hahahaha..

    Wimax dah tunjuk belang dah ker… Dulu aku kena mcm tu gak… Tu yg pulang blik benda alah tu…

    Reply

  4. Adam
    19/06/2009 @ 4:48 pm

    Haha. Bila Internet di Malaysia nak semaju Eropah?

    Reply

  5. hanc
    19/06/2009 @ 1:20 pm

    tQ..

    Reply

  6. KampungBoy
    19/06/2009 @ 7:48 am

    aisey…takkan dah aad masalah kot dengan
    anak ikan ko tu, Wimaz? :sembang:

    Reply

  7. kak jie
    19/06/2009 @ 7:26 am

    cayalah blogger tegar….siap bermadah pujangga lagi tu

    Reply

  8. HuRuL_AiNi
    19/06/2009 @ 12:07 am

    hoho….xpe rrr…at least dpt gak update blog & layan tweet….hoho
    aku biasa beli topup online…..tu pun 4,5 bulan sekali topup 30….hahaha…lama x beli kad topup….hehe…next time minta blanja empunya blog ni blh?hihihi

    Reply

  9. chokilala
    18/06/2009 @ 11:34 pm

    cantik gak ye tema dia :cinta: dulu aku memang suka kumpul kad topup maxis yang bertema. banyak gile. macam2 tema ada. waktu tu topup mmg minimum leh rm30 je. nak xnak terpaksa beli. tapi skrg ni, topup main masuk je. dah jarang nak beli card ni. hehe

    Reply

  10. zai
    18/06/2009 @ 11:11 pm

    cntik gak themes topup maxis ni..
    mmg bole di wat koleksi.. :kompius:

    Reply

  11. hanc
    18/06/2009 @ 10:29 pm

    ~pekene ngan jiwak den nie~.. adoiyai….. :tention: :sengeh: :lawak: :lawak-gile: :kompius: :kenyit: :kelip: :gile: :bagus: hmmm. sory bro… :bye:

    Reply

  12. hanc
    18/06/2009 @ 10:25 pm

    hanc isi 10 jer.. tadi…huhuhuhuh..
    baguieh lain kali minta transfer kredit kat bro…
    wakakaka…

    Reply

  13. hanc
    18/06/2009 @ 10:24 pm

    salam bro… hp bro ke tu??

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge