14 Comments

  1. Pondok Papan
    20/03/2013 @ 12:31 pm

    Haha..masa ni la kalau ibu dan ayah nak gelak sakan pun..hehehe
    Pondok Papan´s last blog post ..Buat Duit Melalui Program Jobdirumah – Part 5My Profile

    Reply

    • Muhamad Azman Ishak
      20/03/2013 @ 5:06 pm

      hehehe.. suke tengok baby tidor. kadang-kadang dia gelak tapi mata pejam.

      Reply

  2. Asyrof Asri
    10/03/2013 @ 1:50 pm

    Moga menjadi anak soleh.

    Akhlaknya dari kecil hingga dewasa menjadi contoh pada anak-anak diluar sana.
    Asyrof Asri´s last blog post ..Wordless Thursday Part EnamMy Profile

    Reply

  3. Asyrof Asri
    10/03/2013 @ 1:48 pm

    Saya telah membaca post ini.

    Reply

  4. ohcikgu
    20/02/2013 @ 2:19 am

    fuhh..macam mana leh tidur macam tu??
    ohcikgu´s last blog post ..Petua Guru untuk menjadi Guru Cemerlang dan Terbilang dan Kacak.My Profile

    Reply

  5. ohcikgu
    20/02/2013 @ 2:15 am

    Saya telah membaca post ini.

    Reply

  6. Datin Tyka
    17/02/2013 @ 2:22 am

    wajah syurga. Masya Allah.. comel bam bam.. pandai bro jaga ye
    Datin Tyka´s last blog post ..Kalau Gagal, Kena Buat Apa?My Profile

    Reply

  7. zie fauzi
    15/02/2013 @ 1:49 am

    hahaha…mujur la dia tak meracau ye…kalau tak mesti pak dia terkezut…hihihi..btw,comel je dia senyum mcm tu…
    zie fauzi´s last blog post ..Mohon BL1M Secara OnlineMy Profile

    Reply

  8. MK Kimi
    14/02/2013 @ 12:28 am

    ngigau apelah tu ye..
    MK Kimi´s last blog post ..Kembali Guna Yes HuddleMy Profile

    Reply

  9. akubiomed
    13/02/2013 @ 10:50 pm

    Bermimpilah tuh. 🙂
    akubiomed´s last blog post ..Wordless Wednesday – Belasungkawa TeratakarmoMy Profile

    Reply

  10. titan
    13/02/2013 @ 10:37 pm

    Saya telah membaca post ini.

    Reply

  11. titan
    13/02/2013 @ 10:36 pm

    ehh..boleh plak dia senyum.
    titan´s last blog post ..MITBCA 2013 – Angkara siapa?My Profile

    Reply

  12. azman
    13/02/2013 @ 10:53 am

    Comey nyer,selalu gak tgk anak masa baby dulu,memang macam ni ekk,orang kata uri yg kita tanam tu dok acah2 dia…wallahualam ( jgn percaya):)

    Reply

  13. Muktasim
    13/02/2013 @ 10:35 am

    tidur ke senyum tu.. hehe.. comelnya..
    Muktasim´s last blog post ..RM400,000 harga rumah mampu milik di Pulau PinangMy Profile

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge