9 Comments

  1. Ummi Hanie a.k.a. Nis Azmier
    25/01/2013 @ 10:49 am

    mana de manusia yg perfect bro…

    kesah kite lebih kurang same je bro… bezanya kami tak bercinta dulu.. hoho

    anak lak semua selang dua tahun… skrg total semua dah 5 oghang. bayangkanlah camano nak bahagi2 kasih syg itteww…. ­čśë
    Ummi Hanie a.k.a. Nis Azmier┬┤s last blog post ..Blog branding: Pakej header, banner dan watermark baruMy Profile

    Reply

  2. ohcikgu
    17/01/2013 @ 2:19 am

    dah ada anak..barulah kita rasa..kan?
    ohcikgu┬┤s last blog post ..Perpecahan UmmahMy Profile

    Reply

  3. azman
    12/01/2013 @ 1:35 am

    Kita cuba menjadikan kita antara yang terbaik,memang penat Man,sesekali bila datang mikir pasal masa depan keluarga ni..
    azman┬┤s last blog post ..Masalah Samsung Galaxy S2My Profile

    Reply

  4. azman
    12/01/2013 @ 1:33 am

    Saya telah membaca post ini.

    Reply

  5. Mus
    10/01/2013 @ 3:22 pm

    ada orang tak adil bagi kasih sayang pada anak..
    tapi ada hati nak kawen lebih dari satu..
    Mus┬┤s last blog post ..Aktiviti Nikon Club Malaysia Sepanjang Januari 2013My Profile

    Reply

  6. Mus
    10/01/2013 @ 3:21 pm

    Saya telah membaca post ini.

    Reply

  7. catzer
    10/01/2013 @ 2:00 am

    Bile aku dah ada anak sendiri baru lah terbuka minda tentang ilmu keibubapaan aku skang. Kagum dengan orang yg boleh bela anak ramai2..aku sorang pun dah rasa nak patah tulang2 aku ni..huhuhu
    catzer┬┤s last blog post ..Terukir Di Bintang SelaluMy Profile

    Reply

  8. qadar
    08/01/2013 @ 8:45 pm

    Susah hendak menjadi sempurna tapi kena boleh cuba yang terbaik.
    qadar┬┤s last blog post ..Managing Your Finances During a CrisisMy Profile

    Reply

  9. Kujie
    08/01/2013 @ 1:35 pm

    Saya telah membaca post ini.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge