7 Comments

  1. Hafizul
    07/12/2012 @ 3:21 am

    Bahaya sekiranya pergerakan anak-anak kita tak pantau kan..tambah2 sekaang anak-anak dah celik IT..hehe
    Hafizul´s last blog post ..iPhone 5 Gadget Impian – Please Vote Me!!!My Profile

    Reply

  2. cikgu naman
    06/12/2012 @ 11:00 pm

    membesarkan anak zaman sekarang memang mencabar..internet dalam tapak tangan je
    cikgu naman´s last blog post ..iPhone 5 Gadget ImpianMy Profile

    Reply

    • Muhamad Azman Ishak
      06/12/2012 @ 11:03 pm

      itu la pasal.. anak baru dua tahun dah pandai main tablet. ini la dia citer dia!

      Reply

  3. Anarm
    06/12/2012 @ 9:51 am

    kalahkan laa mat salleh tu..
    Anarm´s last blog post ..Durian Crepe SedapMy Profile

    Reply

    • Muhamad Azman Ishak
      06/12/2012 @ 9:59 pm

      mat salleh tu memang citer blue.. ahahaha… canner nak kalahkan aku pon tak tau. lol~

      Reply

  4. Cikgu Hairul
    06/12/2012 @ 7:39 am

    Keyword ni memang banyak menuju ke arah yg -ve. Lagi satu keyword cikgu.. memang susah nak jumpa yg baik. Cabaran betul nak letak kat muka depan.

    Reply

    • Muhamad Azman Ishak
      06/12/2012 @ 9:58 pm

      sabor jer la cikgu. jangan nanti ade karangan skendel sudah. masalah betul depa ni kan. imaginasi tahap dewa dewi

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge