13 Comments

  1. Kak Long Mawar Merah
    19/01/2013 @ 9:56 am

    Comelnya situasi ni.
    Kak Long Mawar Merah´s last blog post ..Maggi KetamMy Profile

    Reply

  2. azman
    12/01/2013 @ 1:36 am

    Saya telah membaca post ini.

    Reply

  3. Azman Ishak
    11/01/2013 @ 1:20 pm

    Saya telah membaca post ini.

    Reply

  4. sharafie
    11/01/2013 @ 2:31 am

    Saya telah membaca post ini.

    Reply

  5. Ome
    10/01/2013 @ 9:30 am

    Saya telah membaca post ini.

    Reply

  6. Ome
    10/01/2013 @ 9:28 am

    Comel tengok gambar tu. Memang sejuk hati tengok anak – anak ni, tu yang saya selalu pastikan anak – anak perempuan saya bergaul baik2 sesama mereka. Selalu ingatkan si kakak yang dia mesti jaga adik.

    Reply

  7. titan
    07/01/2013 @ 8:14 pm

    haha..aku selalu tendang adik aku masa kecik-kecik dulu. selalu ngikut aku nak gi mana-mana..
    titan´s last blog post ..Komisen ke 9 dari Jobdirumah.comMy Profile

    Reply

  8. cikgu naman
    07/01/2013 @ 6:24 pm

    kalau nampak mulut abang kena pipi adik tu lagi best..pastu B n W..hehe

    Nice!!
    cikgu naman´s last blog post ..WW-Mana Sang Kancil?My Profile

    Reply

    • Muhamad Azman Ishak
      07/01/2013 @ 7:20 pm

      hehehe… memang sengaja tak buat macam tu, sebab kalau buat macam tu, itu scenes kebiasaan dilihat untuk membawa maksud cium atau sayang. kalau saya memetik picu, saya suka buat diluar kebiasaan yang biasa dilihat. heheheeh

      masing-masing ade cerita desebalik gambar yang dipertonton. kerana itu wujudnya tersurat dan tersirat

      Reply

  9. muktasim
    07/01/2013 @ 5:39 pm

    Saya telah membaca post ini.

    Reply

  10. muktasim
    07/01/2013 @ 5:37 pm

    anak2 ni memang ikut ja apa kita buat, sebab tu kita kena jadi baik utk pastikan dia pun jadi baik.. 🙂
    muktasim´s last blog post ..Gambar di The Manhattan Fish MarketMy Profile

    Reply

  11. Kujie
    07/01/2013 @ 5:09 pm

    wah.. dah cukur rambut tu..nampak macho
    Kujie´s last blog post ..Kenangan Zaman Kolonial Di Bukit FraserMy Profile

    Reply

Leave a Reply to cikgu naman Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge