11 Comments

  1. hanari
    14/03/2014 @ 9:12 pm

    Minatnya sudah ketahuan, mungkin akan meniru abahnya
    hanari´s last blog post ..Penyakit EpilepsiMy Profile

    Reply

  2. titan
    08/02/2014 @ 5:26 pm

    dia lompat kah??
    titan´s last blog post ..Bola Sepak, Maharaja Lawak Mega dan Blogging JobMy Profile

    Reply

    • Azman Ishak
      13/02/2014 @ 1:55 am

      hahahah soalan hang tak boleh blah. terer betei kalau dia lompat.

      Reply

  3. Bahrain
    08/02/2014 @ 3:34 pm

    itu baru je sekejap je pergi, kalau lama kompom habis monitor ditolaknya. hehe
    Bahrain´s last blog post ..Pengalaman Temuduga Buat Kali PertamaMy Profile

    Reply

    • Azman Ishak
      13/02/2014 @ 1:55 am

      kalau tidur, kne alihkan kerusi. kalau tak, memang akan jadi port dia la jawab dia

      Reply

  4. Hafiz Rahim
    04/02/2014 @ 6:23 pm

    Habis dekat dah tu..hahaha..dah nampak kat situ minatnya bro.
    Hafiz Rahim´s last blog post ..Kedai Kuih Popular Gong KapasMy Profile

    Reply

    • Azman Ishak
      13/02/2014 @ 1:56 am

      hahaha kedua2 anak nampak minat kesitu. ape2 bab tech ni, laju je pickupnye

      Reply

  5. zik
    03/02/2014 @ 6:43 pm

    sakit mata tuh kang… babahnya baru pergi dapur kejap..

    Reply

    • Azman Ishak
      13/02/2014 @ 1:56 am

      tak sempat nak kalih. tengok2 dah ade atas meja.

      Reply

  6. akubiomed
    01/02/2014 @ 8:03 pm

    Sudah ada protege yang boleh menyabung legasi AI Media.

    Reply

    • Azman Ishak
      13/02/2014 @ 1:56 am

      hahaha ni protege lantik diri sendiri nama dia,.

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge