15 Comments

  1. potia casadelarossa
    21/08/2014 @ 4:38 am

    kadang tak pueh hati gak bila kena time jem… bkn keter gerak pom… tp prosedur saman tetap saman… nasiblah ye?

    Reply

  2. Muz
    22/07/2014 @ 4:10 pm

    Kadang-kadang dah terhantuk baru rasa. Biasalah, saya pun macam tu juga. Nak jadikan amalan tu yang lemah.

    Reply

  3. hanari
    22/07/2014 @ 11:54 am

    Tuh kan, jadi pelajaran yang snagat berharga.bisa celaka pula jika tidak konsentrasi saat mengemudi

    Reply

  4. Padahnye penggunaan alat kominikasi tanpa bebas tangan ketika memandu | AzmanIshak.Com
    21/07/2014 @ 4:35 pm

    […] PINGBACK NEGARAKU.MY: Padahnye penggunaan alat kominikasi tanpa bebas tangan ketika memandu | AzmanI… […]

    Reply

  5. Anwar Abdullah @ Kaio
    19/07/2014 @ 8:45 am

    nak buat camne bro. dah nasib nak kena. aku kalai drive mmg bawak earphone stanby dlm kereta. memang selalu dapat call bila tengah drive. huhu.
    jemput singgah blog ye.

    Reply

    • Azman Ishak
      19/07/2014 @ 12:00 pm

      ni bukan pasal jawab telepon, tapi main social media. hahaha.. memang sah sah kene saman ar.

      Reply

  6. awgmursyidin
    17/07/2014 @ 5:13 am

    berhati2 lah semasa memandu..

    Reply

  7. Shams
    12/07/2014 @ 11:27 am

    kekadang rasa mcm ada msg penting masuk, tu yg rase nak cek tu

    Reply

  8. mai has
    10/07/2014 @ 11:47 am

    alamakkk…saya pun suka layan instagram time jem2.kene lebih berhati-hati lepas ni.hehehe

    Reply

    • Azman Ishak
      10/07/2014 @ 1:30 pm

      itu la… saya tak perasan masa jem tadi. dok syok je main henpon. hahaha sekali polis trapik lalu… ambik la ubat. lol~

      Reply

  9. akubiomed
    10/07/2014 @ 11:43 am

    Dapat surat cinta. Abang polis sayang tuh. 🙂

    Reply

  10. azman
    10/07/2014 @ 10:05 am

    Adeh terbang, time jem,kalau belek2 hp pon kena?

    Reply

  11. ejam
    10/07/2014 @ 9:38 am

    terima jeler, sendiri yang buat salahkan…hehe

    Reply

Leave a Reply to Shams Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge