Caption Gambar: Berhari Raya Di Rumah Kujie2 - SEO Habaqhang! bhahahaha
Caption Gambar: Berhari Raya Di Rumah Kujie2 – SEO Habaqhang! bhahahaha

Itu lah nasib seorang yang selalu menyorok dibelakang kamera. Tapi, dalam masa yang sama, teringin nak ada gambar sendiri dengan keluarga dalam keadaan candid moment. Dari dulu lagi aku ni payah nak bergambar. Sebab aku tak reti nak bergambar.

Kalau setakat gambar bersama keluarga untuk tontonan keluarga… aku tak da masalah. Tapi kalau gambar keluarga… atau sendiri nak gedik SELFIE… ┬áitu sangat masalah besar pada aku. Masalah bukanlah serumit mana. Hanya orang tertentu akan paham.

Semalam aku singgah la rumah acik tu. Maka gambar ni semua dari perkongsian Acik tu kat sosial media. Terima kasih sebab tolong snap gambar kami. Hahaha.. Walaupon dah cuba elak. Tapi kantoi jugak kalau dah main dokong dengan anak depan belakang.

Kebetulan pulak semalam aku mencari rumah untuk dijual. Areanya pada kawasan kejiranan Adun Serendah tu…. Lepas kita pin-pin kat facebook, acik tu terus telepon ajak mai singgah rumah. Agak alang-alang jugak, memang dah lalu depan jalan… kalau tak singgah, memang carik nahas.

Pening aku... jalan jem disebabkan pembinaan laluan MRT ke Sungai Buloh.
Pening aku… jalan jem disebabkan pembinaan laluan MRT ke Sungai Buloh.

Nota: Sebenarnya aku tak tau macam mane nak pergi ke rumah acik. Aku cuma setkan GPS untuk balik ke KL. Suddently… GPS membawa ku tepat ke rumah acik… Lepas tu.. aku buat-buat terkejut ar… sambil ketuk datang nak beraya. Kah kah kah.. cam tu la alkesahnye. Sekali nak balik KL… perghhh JEM GILE!