13 Comments

  1. Mus
    29/11/2012 @ 9:13 am

    saya pun suka buat benda mcm ni dengan apa yang ada di rumah..

    “Practice makes perfect”
    Mus´s last blog post ..Warna-Warni Gambar Di Tamu Besar Kota Belud 2012My Profile

    Reply

  2. Mrs Syazwan
    13/10/2012 @ 11:29 am

    Man..lawo la weh. Boleh la koi antor ultraman abg & adik pulok pas ni. Kombinasi teknik tu udoh jadi mcm chef michael panasonic 🙂 kukus,grill,panggang..kukus,grill,panggang..kukus

    Reply

    • Muhamad Azman Ishak
      13/10/2012 @ 1:18 pm

      uitt… macam mane boleh lepas kat sini ni? hahahaa ini port rahsia tauuu!

      Reply

  3. iAwani
    02/10/2012 @ 10:04 pm

    lawa juga gambarnya. Close up gitu.
    iAwani´s last blog post ..Kamera Sony Xperia TL Aktif Dalam 1.5 SaatMy Profile

    Reply

  4. MyJourneyMyPhoto
    20/09/2012 @ 2:00 pm

    wahhh.. makin power la sejak ada kamera power nih 😀
    MyJourneyMyPhoto´s last blog post ..My Journey : Run to The Hill – Broga HillMy Profile

    Reply

  5. MyJourneyMyPhoto
    20/09/2012 @ 2:00 pm

    wahhh.. makin poer la sejak ada kamera power nih 😀
    MyJourneyMyPhoto´s last blog post ..My Journey : Run to The Hill – Broga HillMy Profile

    Reply

  6. Perhentian Island
    20/09/2012 @ 5:35 am

    Oke dah tu bro. Baru nak menajamkan skil dah dapat hasil yang mcm tu. Ada bakat tu. Saya baru je berkeinginan untuk melibatkan diri dalam bidang photografi ini. InsyaAllah kalau ada rezeki, dapat lah saya miliki sebuah DSLR.

    Reply

    • Muhamad Azman Ishak
      22/09/2012 @ 5:23 pm

      insyaallah… kalau berusaha, nanti dapat la memiliki sebijik nanti tu. amin!

      Reply

  7. puanbee
    17/09/2012 @ 10:46 pm

    cantik juga , walau terasa mcm batak pun huu ..

    wah design lain blog lain sgt leee
    puanbee´s last blog post ..Taman KLCC : Cari budak nakalMy Profile

    Reply

    • Muhamad Azman Ishak
      20/09/2012 @ 2:27 pm

      hahaha… takkan puan bee pon nak jadi batak cam saya gak. owh please.. dont! ahaha

      Reply

  8. Roslan
    17/09/2012 @ 8:28 pm

    nampak la kekemasan pd gambar lepas ang tukar kamera yg lebih berkualiti ni..huhu

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge